woensdag

De hele familie Hilton in therapie na sekstape Paris

Paris Hilton denkt nog steeds met spijt terug aan de sekstape die haar leven op z'n kop zette. 'Dat zal altijd het slechtste moment uit mijn leven blijven', verklaarde de reality-ster op de sofa bij CNN-presentator Piers Morgan.
Dit gebeurde. Haar toenmalig vriendje zette een video van hun seksuele uitspattingen online, waardoor haar populariteit in één klap klap verdubbelde. 'Maar ik wilde niet op die manier beroemd worden', verklaart een emotionele Paris nu. 'Als gevolg van dat ene incident hebben de mensen nu een verkeerd beeld van mij.'

SletjeDe minachtende blikken die ze nadien te verduren kreeg, maakten het haar niet makkelijk. 'De mensen denken dat ik een sletje ben. Echt lastig, want dit blijft me mijn hele leven achtervolgen en later zal ik het ook nog eens moeten uitleggen aan mijn kinderen. Dit voorval heeft mijn leven veranderd.'

Ook moeder Kathy mocht haar zegje doen over de video van haar dochter. 'Het was voor de hele familie een tragedie. Nadat de beelden verspreid werden, is Paris maanden het huis niet meer uitgeweest. We moesten allemaal in therapie'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten