dinsdag

Vader verkleedt zich elke dag om zoon uit te zwaaien


De enthousiaste Dale Price. © FOTO'S BRUNOPRESS
Een puber schaamt zich al snel voor zijn ouders. Dat zou al helemaal moeten opgaan voor de 16-jarige Rain Price die elke dag wordt uitgezwaaid door zijn vader in een andere outfit. Bruid, enge clown, zeemeermin, 'man op toilet', je kunt het zo gek nog niet bedenken of Dale Price trok het kostuum aan om zijn zoon gedag te zwaaien.
'Het is een manier om hem te laten zien dat we echt om hem geven en we doen dat een beetje anders. Zo laat ik weten dat ik van hem houd,' legt vader Dale uit over zijn ochtendritueel.

Zoon Rain kan de grappen van zijn pa inmiddels waarderen. 'Toen hij het de eerste dag deed, schrok ik. Het was mijn eerste schooldag en dan wil je niet dat je vader je in een trouwjurk staat uit te zwaaien. Maar nu kijken ik en mijn klasgenoten er iedere ochtend naar uit om te zien tot wie of wat hij zich nu weer heeft omgetoverd.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten