woensdag

Amerikaan opgepakt wegens masturberen op vliegtuig


Kyle Pearce (25) op heterdaad betrapt. (foto via MySpace)
Als Kyle Pearce gedacht had zijn ticket tot de Mile High Club zo te verkrijgen, kwam de Amerikaan bedrogen uit. Net na de landing werd hij door de FBI van het toestel geplukt nadat medepassagiers zagen hoe hij de hand aan zichzelf sloeg in zijn stoeltje.
De 25-jarige Kyle Pearce werd opgepakt meteen nadat er een einde was gekomen aan de United Airlines Flight 340 van Washington naar Denver, zo schrijft de blog 'The Smoking Gun'. Het vliegpersoneel werd ingelicht over de perverte activiteiten van Pearce door een 18-jarig meisje dat naast hem zat en zag hoe hij aan het masturberen was. "Ik hoorde een geluid en toen ik naast me keek zag ik zijn penis", alldus de jonge vrouw volgens de aanklacht. "Hij ejaculeerde en zijn sperma kwam zelfs op de zetel terecht. Waarna hij voor lange tijd naar het toilet vertrok."

Ook de andere buur van Pearce, die een blauwe jeans droeg en hoge cowboylaarzen, maakte gewag van dezelfde feiten. "Mijn vriend Zach wees me erop dat mijn buurman aan het masturberen was. Vol ongeloof keek ik naast me en zag inderdaad zijn penis", stelt Grayson Miller. "Ik sloeg met mijn boek op zijn arm, waardoor hij moest stoppen en afdroop richting toilet."

Pearce, afkomstig uit Florida, wordt zonder borgtocht vastgehouden na een hoorzitting maandag in Denver voor het federaal gerecht. Hij wacht maximaal negentig dagen cel. Op zijn MySpace-pagina vertelt Pearce dat zijn hobby's rodeo, muziek, films, vrouwen en feesten zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten