dinsdag

Man geeft toe met 1000 automobielen sex te hebben gehad


Begrip ‘sexy auto’ krijgt zo wel een heel andere dimensie. Man claimt al jaren seks te hebben met zijn ‘ware liefdes.’ De huidige vriendin van Edward Smith, een witte Volkswagen kever genaamd Vanilla, is zijn oogappel. ‘Ik wil meteen even benadrukken dat ik geen zieke geest heb en ook niet van plan ben te veranderen’ zegt de 57-jarige Edward. ‘Ik waardeer schoonheid en ga misschien iets verder met deze waardering dan anderen als het gaat om mijn liefde voor en met auto’s. Ik geniet van films als Herbie en The Night Rider waar het acceptabel is dat auto’s als liefdevol object worden gezien.’ Zijn eerste seksuele ervaring met een auto had hij op 15 jarige leeftijd. ‘Ik hou van knuffelen, kussen en.. nee, ik ga natuurlijk niet alles vertellen.’ Zijn meest erotische ervaring heeft hij echter niet met een auto gehad maar met een helikopter. ‘Het was liefde op het eerste gezicht. De helikopter van de tv-serie Airwolf. Ik ben erg romantisch, schrijf gedichten en zing voor ze net als bij een echte vriendin. De laatste echte vrouw die Edward had hij 15 jaar geleden vaarwel gezegd. Hij kon niet seksueel opgewonden van haar raken en miste zijn ware liefde. Toen ik op 13-jarige leeftijd seksueel opgewonden raakte van de nieuwe Corvette Stingray wist ik niet wat me overkwam. Het heeft daarna twee jaar geduurd voor ik mijn gevoelens een plekje kon geven. ‘Ik doe niemand pijn en ben niemand tot last, alleen kan ik me soms moeilijk bedwingen als ik in een parkeergarage een prachtige “dame” zie staan.’ Meneer Smith is nu lid van een online community van zo’n 500 auto ‘lovers’ wereldwijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten