maandag

Man met afgehakte penis wil dader aan job helpen om nieuwe plasser te kopen

Zaprian Lozanov, een 61-jarige Bulgaar die zijn penis zag afgehakt door zijn beste vriend Lyubomir Todorov (41), wil deze laatste aan een job helpen zodat hij mee kan betalen om een nieuwe mannelijkheid te kopen. Het pijnlijke incident deed zich voor toen Lyubomir in een dronken bui zijn vaardigheden met een samuraizwaard wilde bewijzen.

Demonstratie
De twee hadden zich de hele dag zitten te bezatten in het appartement van Lozanov in de buurt van de stad Plovdiv. Todorov zag aan de muur van de flat een samuraizwaard hangen. Hij beweerde een expert in gevechtskunsten te zijn en zou dat even demonstreren.

Door de broek
De dronken Todorov begon druk met het zwaard te gesticuleren. "Ik probeerde het wapen af te pakken", vertelt Lozanov. "Hij begon in mijn richting te zwaaien. Ik dacht dat hij me gemist had, maar plots zakte ik in elkaar. Luyobomir had met het mes door mijn broek gestoken en mijn penis afgehakt."

Eigenbelang
Een triest verhaal dat nu een onverwachte wending krijgt. Luyobomir Todorov kreeg zes jaar cel voor zijn wandaad, maar Lozanov voert nu actie om zijn vriend vrij te krijgen. Niet geheel uit menslievendheid, maar ook uit eigenbelang. Lozanov wil namelijk dat zijn vriend een volwaardige job kan uitoefenen zodat hij kan meebetalen voor een nieuwe penis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten